Kody Bonusowe

Dlaczego na stronach bukmacherów i kasyn online używamy kodów bonusowych?

Kody bonusowe są niewątpliwie towarem pożądanym, zwłaszcza przy rejestracji nowego konta w serwisach. Ale dlaczego?

Często strony internetowe są gotowe podzielić się swoimi zyskami z graczami. Robią to na wiele sposobów. Duża pula tych pieniędzy idzie na przykład do organizacji pozarządowych i fundacji działających na rzecz tych z nas którzy mieli mniej szczęścia w życiu.

Innym sposobem jest udostępnianie użytkownikom całej gamy bonusów mających na celu uprzyjemnienie rozgrywki i koniec końców zwiększenie szans graczy na wygraną. I chociaż same bonusy nie wystarczą do osiągnięcia spektakularnych sukcesów podczas gry, to na pewno jest to gra warta świeczki. Dobrze wykorzystane bonusy, czy to te powitalne czy te już po rejestracji, każdego dnia pomagają graczom na całym świecie wygrywać większe kwoty pieniędzy.

Jakie kody wpisywać? Czytaj dalej lub sprawdź listę bonusów na dole strony. Sprawdź też konkretne rodzaje kodów bonusowych – kliknij w odpowiedni link w menu strony.

Po co należy wpisać kod bonusowy?

Wpisujemy kod bonusowy żeby otrzymać bonus. Proste.

Proste, ale nie do końca – sprawa jest jednak bardziej skomplikowana ze względu na to że zawsze możemy wpisać kod tylko raz. To znaczy że powinniśmy się dobrze zastanowić zanim taki kod wpiszemy i klikniemy przycisk „akceptuj”. Dlaczego? Otóż dlatego że kiedy już taki kod wpiszemy nie będzie odwrotu. I kiedy już wpiszemy i zaakceptujemy kod który wydawał nam się dobry nie będziemy mogli później zmienić zdania kiedy okaże się że istnieje lepszy kod który zapewni nam bonus wyższy lub taki na którym bardziej nam aktualnie zależy.

 

Co się stanie kiedy zostawimy pole kodu przy rejestracji puste?

Nic złego nie ma prawa się stać. W większości przypadków rejestracja przejdzie bez względu na to czy wpiszemy kod promocyjny przy rejestracji czy nie. Warto pamiętać że to przecież my tracimy na tym że takiego kodu nie wpiszemy, a nie serwis w którym się rejestrujemy. Z tego też powodu żaden serwis nie ma powodu do niezaakceptowania naszego formularza rejestracji bez podanego kodu bonusu.

Nawet szybki rzut oka na dostępne u nas bonusy pozwala stwierdzić że nie wpisując żadnego kodu w formularzu rejestracyjnym po prostu tracimy na tym pieniądze. Nawet słaby bonus jest lepszy niż żaden. A bonusy bez depozytu to jeszcze inna brożka – tutaj po prostu dostajemy darmową kasę do wykorzystania jak nam się podoba, oczywiście w ramach obowiązującego regulaminu.

Znalezienie najlepszego bonusu wymaga czasem nieco wysiłku, ale przekonujemy że warto. Lepiej wpisać jakikolwiek kod w polu niż żaden, a już na pewno poświęcić chwilę na odnalezienie tego najwyższego bonusu – wtedy po prostu zyskujemy jeszcze więcej.

Kod polecający, osoba polecająca?

Nazwy pól kodowych mogą mieć rozmaite nazwy, od „kodów bonusowych”, przez „kody promocyjne”, aż po „kody polecające”. Co ciekawe oryginalnie system kodów bonusowych na stronach internetowych nosił właśnie nazwę kodów polecających. Nazwa ta wywodzi się z faktu że stały użytkownik jakiegoś zaufanego serwisu chętnie polecał usługi tego serwisu swoim znajomym, przyjaciołom lub rodzinie. Firmy widząc ten trend postanowiły nagradzać takich zaufanych użytkowników. Z czasem tacy użytkownicy uzyskali funkcję generowania osobistego „kodu polecającego” który wystarczyło że osoba której polecili dany serwis wpisała go przy rejestracji i już – automatycznie było wiadomo kto kogo polecił.

Z czasem liczba użytkowników wzrastała i potrzebny był lepszy system polecania sprawdzonych serwisów. Dlatego dzisiaj częściej używamy kodów bonusowych niż kodów polecających. Nie jest to jednak reguła i nadal niektóre serwisy używają kodów polecających czy wręcz bezpośredniego podawania nazwy użytkownika lub adresu email osoby która poleciła nam daną stronę.